Oferta

Oferowane usługi

  1. Opracowanie strategii komunikacji Public Relations dla produktów usług i marek,
    w tym długofalowych działań w oparciu o wykonane analizy. Zadbamy o wizerunek dla marki wyróżniającej się na tle konkurencji w oparciu o media, opinię publiczną, konsumentów. Kompleksowa działalność i pomoc to gwarancja skuteczności.
  2. Opracowanie strategii reklamowej (w tym ewaluację) z uwzględnieniem radia, telewizji, prasy, internetu, outdooru, nośników niestandardowych.
  3. Organizacja eventów, w tym konferencje, seminaria, konferencje prasowe, prezentacje, akcje promocyjne. Przygotowujemy również: scenariusze eventów, oferty dla sponsorów, projekty zaproszeń, materiałów promocyjnych, relacje foto oraz video, promocję wydarzenia w prasie, radio, telewizji.
  4. Opracowanie strategii komunikacji marketingowej z uwzględnieniem wszystkich elementów, które skutecznie wpłyną na cele przedsiębiorstw, czyli marki i jej identyfikacji, grupę docelową – klientów, tworzenie potrzeb, a tym samym zadowolenie i lojalność klienta. Analizujemy trendy rynkowe oraz potrzeby konsumentów, opracowujemy i realizujemy badania marketingowe.
  5. Opracowujemy kampanię komunikacji PR oraz marketingową na portalach społecznościowych oparte na wizerunku oraz takie, które wymagają ciągłej interakcji
    z użytkownikami (social media relations poprzez: Fan page, Facebook, YouTube, Instagram, Twitter), prowadzenie bloga, biura prasowego, mailingi, prowadzimy również monitoring mediów w sieci.
  6. Tworzenie i budowanie rozwoju marki – opracowujemy identyfikację wizualną (logo, krój czcionki, kolory, design, claim – czyli Twoje indywidualne i rozpoznawalne hasło, z którym konsument będzie kojarzył Twój produkt, usługę czy firmę/organizację. Skuteczna identyfikacją wizualna to gwarancja, że firma lub organizacja naprawdę może wiele zyskać.

Dla kogo

  • Przedsiębiorstwa – bez względu na profil działalności oraz wielkość firmy.
  • Instytucje państwowe – Urzędy miast, gmin, starostwa, etc.
  • Organizacje pozarządowe – bez względu na profil działalności.